måndag 29 februari 2016

Försöker igen

Jag tror ni får börja vänja er vid med att jag har "bloggperioder". Jag skulle så gärna blogga i ett, utan pauser på flera månader, eller som i det här fallet, ett halvår (SKÄMMAS!). Nå, ska försöka hålla igång bloggen nu en längre tid iallafall.
Ett halvår har gått som sagt, det är inte mycket som ändrat. Jag har flyttat ca 100 meter till en lite större lägenhet, börjat på med min utbildning, och nuförtiden "jobbar" jag (praktik, men får samtidigt lite lön för det). Den här veckan kommer antagligen se ut som så att jag jobbar måndag till fredag 14.30-20.30, men det kan hända att det ändrar. Men det gör mig inget, jag har inte så stor skillnad på tider och skiften.

Nu har jag för en dryg timme sen kommit hem från veckans första jobbskifte, jag har haft dagens "hur har du haft det idag?"-telefonsamtal med pojkvännen, och nu ska jag skriva ett till inlägg med anledning av skottdagen. Sånt vardagsstuff en kväll som denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar