fredag 14 augusti 2015

Man behöver inte alltid vara uppkopplad

Är nu på väg till min partner för att spendera helgen hos honom. Jag har nog tänkt uppdatera bloggen om hur läget varit på sistone, men det har lämnat av nån orsak... Lovar er ett inlägg om någon dag!

Det jag nu tänkte berätta var att jag bestämt mig för att ta en paus från alla sociala medier. Förutom bloggen då, kanske. Bara nån dag, till att börja med. Jag tror jag mår bättre ifall jag inte dagligen läser om vad andra har för sig, utan bara fokuserar på mitt. Visst, jag är nyfiken. Men i längden är det väl inget vidare, med tanke på det jag tidigare berättat, att jag ibland, tyvärr, kan vara väldigt bitter och missunnsam. 
Är jag inte aktiv på Facebook och instagram så är ju risken mindre. Ska se ifall killen också är med på noterna i helg, så använder vi bara nätet till att titta på film och läsa nyheter. Dock har jag ju rätt dålig självdisciplin... Men det SKA funka. Blir intressant experiment det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar